ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ

Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

Objets d' art: "Το δέντρο της ζωής" 2014

Ένα μικρό διάλειμμα από τους καφέδες, τα φλυτζάνια και τις λέξεις, για να σας παρουσιάσω το γούρι του 2014.
Ένα δέντρο ζωής πάνω σε βότσαλα (Νάξου φυσικά...) ελπίζω να σας φέρει όλα τα καλά...
Αγάπη και δημιουργία
Υγεία και μακροζωία
Τύχη και ευημερία....


Τα γούρια θα τα παρουσιάσω την Κυριακή 15 Δεκεμβρίου σε ένα ομαδικό μπαζάρ και κατά πάσα πιθανότητα θα τα έχω μαζί μου και στην έκθεση των φλυτζανιών για την οποία θα ενημερωθείτε εντός των ημερών.


These painted pubbles with "The tree of life" is my lucky charm for 2014.

9 σχόλια:

ξωτικό είπε...

Ωωωωχ ωχωχωωχ !!!!

Τι μου κάνεις μάννα μου το λένε αυτό βρε Μαριελλάκι :-))))

Αυτό είναι γούρι πάντως ,διότι άμα τολμάει ας μην σταθεί η τύχη σ'όποιον το κρατάει ;-)

και εικαστικώς μμμμμούρλιαααα απο πάνω !!!!!!

Όοοολες οι ευχές πάνω σου !!!!

Mariela είπε...

Ξωτικό μου, το φέρνεις κατακέφαλα στην τύχη ή σε όποιον άλλο αν χρειαστεί.... χαχαχαχα!!
Ξέρω τι κάνω, τι νόμιζες....
Κάποιες από τις πέτρες είναι και βαριές.....
σε ευχαριστώ, φιλάκια πολλά!

Χριστίνα είπε...

Πολύ πολύ όμορφα!!! Και αφού έχουν γίνει με αγάπη θάναι σίγουρα και γούρικα!
Ευχές σε δημιουργό και παραλήπτες
φιλιά

Mariela είπε...

Ευχαριστούμεεεεε....Χριστινάκι!!
η δημιουργός και οι όποιοι παραλήπτες!! χαχα!!

dodo είπε...

Πολύ γλυκά καί όμορφα, σαν γιορτινά ζαχαρωτά!

Mariela είπε...

Ντοντό μου, σ'ευχαριστώ γλυκά!!

meril είπε...

πολύ πολύ όμορφα!

Mariela είπε...

Ευχαριστώ Μεριλάκο...

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα σας. Παρακαλώ πολύ θα ήθελα να ρωτήσω πόσο κοστίζουν τα γουρακια. Και αν μπορώ να κάνω παραγγελία και πού μπορώ να απευθυνθώ? Έχουν όλα την ίδια τιμή? Θα μ ενδιέφερε το μικρό μέγεθος σε χρυσό φόντο πίσω. Ευχαριστώ εκτων προτέρων!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails