ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ

Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013

Μικρό χαρακτικό.... • Lembessiart'13

Βρέθηκα χθες μεσημέρι στην οδό Λεμπέση στην Ακρόπολη, στο Lembessiart "13.
Μια πολύχρωμη γιορτή τέχνης στο δρόμο με πολλά και ενδιαφέροντα δρώμενα για μικρούς και μεγάλους.
Τα βήματα μου με οδήγησαν στο υπαίθριο εργαστήρι χαρακτικής των Γιάννη Κολιού και Γιάννη Καρδιακού. Ωραία εμπειρία, χάραξα σε plexiglass με ακίδα και στη συνέχεια το μικρό χαρακτικό μου τυπώθηκε με την τεχνική της βαθυτυπίας.
Και βέβαια την ώρα που χάραζα, νέες ιδέες ήρθαν στο μυαλό μου... (Ντοντό που είσαι;;;;)
για τις οποίες θα μάθετε εν καιρώ. Μην κάνετε προβλέψεις γιατί μπορεί να πέσετε έξω...

8 σχόλια:

Maria Villioti είπε...

Μου αρέσει που σου μπαίνουν ιδέες...χαχα... Περιμένω να δω... δεν προσπαθώ να φανταστώ γιατί θα αποτύχω σίγουρα. Φιλιά πολλά κι ελπίζω να τα καταφέρω να σε δω σε λίγες μέρες.

Mariela είπε...

Αχ Μαρία μου, αυτό το μυαλό μου τι θα το κάνω;;; δεν σταματά ποτέ!!!!
ελπίζω κι εγώ να σε δω, φιλάκια!!

H.Constantinos είπε...

Πιθανόν να δούμε κάτι πρωτόγνωρα μαριελοειδές με την νέα τεχνική της μαριελοτυπίας! -αλλά ας μην κάνουμε προβλέψεις, σωστά το θέτετε...

MYSTELIOS είπε...

Σίγουρα οι νέες ιδέες δίνουν τροφή για την συνέχεια του ταξιδιού μας !!!
Καλή εβδομάδα και καλή συνέχεια !!!

Mariela είπε...

Κωνσταντίνε... τεχνική της μαριελοτυπίας... χμμμ, για να το σκεφτώ καλύτερα!!

Mariela είπε...

Ναι συνταξιδιώτη Στέλιο, ακριβώς γι αυτό το "ταξίδι" μιλάμε!!!

dodo είπε...

Νέες ιδέες; δεν εκπλήσσομαι πιά! ;-)

Το χθεσινό το πληροφορήθηκα ατυχώς αργά το βράδυ, όταν είχε πιά τελειώσει :-(

Mariela είπε...

Ντοντό μου κι εγώ τυχαία βρέθηκα, άσε που έχω και γρίπη... αλλά ήταν ωραία!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails