ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ

Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

Objets d' Art: "Dodo" the cat...

Εξαιρετικά αφιερωμένο στα "Seconds" και στα τερατάκια που κυκλοφορούν εκεί...
Ήθελα ένα διάλειμμα από τη ζωγραφική κι έτσι βούτηξα τα χέρια μου στις κόλλες και τα χαρτιά και δημιούργησα αυτή τη χαριτωμένη γατούλα! Δεν είναι όμορφη;;
Όταν δουλεύω σε τρεις διαστάσεις το συναίσθημα μου είναι τελείως διαφορετικό από αυτό που έχω όταν ζωγραφίζω. Μερικές φορές νοιώθω σαν να βγαίνει από τα χέρια μου ζωή...


This creation  is dedicated to the blog "Seconds"!!
I needed a break from painting so I got papers and glues to create this lovely cat. Isn't she pretty?

14 σχόλια:

Unknown είπε...

Απίθανη και παιγνιδιάρα η γατούλα σου Μαριέλα.
Καλό βράδυ.
Κωστής

ξωτικό είπε...

χααα !! τέλεια ντοντουλίνια !!!


Με φτιάξατε και οι δυό μόλις μαζεύτηκα !!

φιλώ σας πολύυυυυ πολύ !!!

Mariela είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ Κωστή, να έχεις ένα όμορφο βράδυ κι εσύ...

Mariela είπε...

Ξωτικούλι, που είσαι χαμένη εσύ;;;
φιλάκια πολλάαααααα!!!!

Άστρια είπε...

χαχαα:)))Καταπληκτική ιδέα!!!
Τί όμορφο monsterάκι!! Τόσο ταιριαστό με τις by dodo δημιουργίες!!! Χαλάλι των seconds!!

Να είστε καλά και οι δύο να μας χαρίζετε χαμόγελα κι ομορφιά!!
Σας φιλώ και τα δύο:)

maya =^o^= είπε...

meeeoooow =^o^=

H.Constantinos είπε...

Αααυτό είναι!! Seconds σε τρεις διαστάσεις!!!! Απαιχτο!

Καλά, μου κάνει αλλοίθωρο το βλέμμα της γάτας και πολύ γουστάρω!! Απαιχτο!!!


Mariela είπε...

Ευχαριστούμε Άστρια μου, να είσαι καλά να μας χαρίζεις κι εσύ απλόχερα τις ομορφιές της ψυχής σου!
Πολλά φιλιά...

Mariela είπε...

Μάγια,
γαβ, γαααααβββββ, γουφφφφ....!!

Mariela είπε...

Κωνσταντίνε σε ευχαριστώ... χαχα! Το διασκέδασα πάρα πολύ, καθώς τεμάχιζα τα τέρατα κι έψαχνα να δω που θα πάει τό ένα που το άλλο...
Η γάτα δεν είναι αλλοίθωρη, γιατί πολύ απλά δεν έχει μάτια... αλλά η αλήθεια είναι πως έτσι μοιάζει... χαχα!!!

MelidonisM είπε...

Σαν να πετάχτηκε πατζάρι στο μάτι της γατούλας από το πιρούνι του γκουρμέ τέρατος :-))

Mariela είπε...

MelidonisM,
χαχαχα! καλόοοο!!!!!!

dodo είπε...

Μού φαίνεται σαν να κέρδισα το λαχείο σήμερα!

... καί σαν να ψήλωσα κιόλας λιγάκι ;-)

Mariela είπε...

Ντοντό μου, κι άλλο να ψηλώσεις;; χαχα! Που να πας καλέ;; σε φιλώ πολύ!!! κι ευχαριστώ για την έμπνευση!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails