ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ

Σάββατο 27 Μαρτίου 2010

Πειραματισμοί.... με παστέλ

Ακόμα ένα έργο παστέλ με διαφορετικό θέμα. Εδώ θέλησα να δοκιμάσω μια καινούργια τεχνική (τουλάχιστον για μένα). Δούλεψα πάνω σε ένα χαρτί που μοιάζει με λεπτό γυαλόχαρτο.
Τα πρώτα στρώματα χρώματος τα πέρασα με ένα πινέλο και καθαρό οινόπνευμα. Αυτό δημιούργησε ένα πολύ ενδιαφέρον χρωματικό υπόστρωμα, το οποίο άφησα σε κάποια σημεία να φαίνεται.
Πιθανόν σε άσπρο χαρτί το αποτέλεσμα να είναι πιο έντονο. Δοκιμάστε το.

Pastel painting using a new technique for me. I worked on sand paper using alcohol for the first layers of colors. Size: 21,5 x 29 cm.

39 σχόλια:

BIKY είπε...

Είναι πολύ όμορφο υπέροχα χρώματα

Μόλις βρω λίγο χρόνο θα ηθέλα να κάνω τα μαθηματα σου Κυριως όμως θα με ενδιέφερε το σχέδιο

MYSTELIOS είπε...

...καταπληκτικό έργο !!! χαίρομαι πολύ με την νέα σειρά των έργων σου και διαπιστώνω τελικά ότι και τα παστέλς σαν υλικό έχουν μια ιδιαίτερη ξεχωριστή χάρη...

eleni είπε...

Mαριέλα,πολύ όμορφο!Ενδιαφέρουσα η τεχνική που το ζωγράφισες!
Πάντα πειραματίζεσαι και το αποτέλεσμα είναι τέλειο.
Για πες,δλδ ζωγραφίζεις τα πρώτα στρώματα και μετά περνάς με οινόπνευμα;
Φιλιά-καλό Σ/Κ!

dodo είπε...

Α, είναι ωραίοι αυτοί οι πειραματισμοί, πολύ δημιουργικοί! Μού φαίνονται πως κάνουν τα άσπρα σου πιό δυνατά, πιό ανάγλυφα;

Fazemos de Conta είπε...

Hi Mariela, another interesting painting. Reminds me some places I saw in Mykonos.
Kisses from Brazil,
Lúcia

H.Constantinos είπε...

Γυαλόχαρτο;;!
Οινόπνευμα;;!
Θα μας στείλεις τελείως μου φαίνεται!!

Γίνεται και με ουίσκυ;

Πάντως το αποτέλεσμα λέει, ειδικά εκεί στα κόκκινα...

Λορελάη είπε...

πολύ ωραίο Μαριέλα μου!
έτσι. πάντα ανήσυχη!
φιλιά :)

Katerina Galati είπε...

Πολύ όμορφος ο πίνακας Μαριέλα,θα κάνουμε και στο εργαστήρι αυτή την τεχνική?

Δημιουργία είπε...

Πειραματισμοι με πολυ ομορφο αποτελεσμα ομως.Καλη εβδομαδα να εχεις.

neli είπε...

Τι όμορφα χρώματα μαρεσουν πάρα πολύ!

faraona είπε...

Καλό Πάσχα και χαρούμενες μέρες ξεκούρασης σου εύχομαι Μαριέλα.

Ανώνυμος είπε...

Μου θυμίζει Σαντορίνη, πολύ μου αρέσει, μου φαίνεται πως τα παστέλ είναι το στοιχείο σου

d'Morais είπε...

Interesting painting. It has the colors of Greece? It seems that smells like the ocean. Congratulations.

Ανώνυμος είπε...

επίκαιρο

Καλή Ανάσταση εύχομαι

55fm είπε...

Ο τολμών νικά!
Πολύ όμορφο!
Μαριέλα μου,Χρόνια Πολλά!
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ και ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!
Φιλιά

Ανώνυμος είπε...

ΔΙΝΕΙ ΕΝΑ ΤΟΝΟ ΝΟΣΤΑΛΓΙΑΣ !!!!
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

Άστρια είπε...

Όμορφο!!

Πολύ πρωτότυπη ακούγεται αυτή η τεχνική. Βλέπω ότι δεν κουράζεσαι να δοκιμάζεις συνέχεια, σαν να είσαι ερευνητής στην τέχνη σου. Μου αρέσει! Δείχνει αγάπη στη τέχνη αλλά και έναν μη στάσιμο χαρακτήρα.

υγ. Το ουίσκυ του Κωνσταντίνου έγραψε:)))

kiki είπε...

Πολύ ωραία χρώματα! Καλό Πάσχα Μαριέλα! Η λαμπάδα έφτασε σώα στην Αμερική!

ξωτικό είπε...

Το πυθάρι στον πανόπτη μου φάνηκε σαν... γιγάντιο ρόδι και είπα πάει παλάβωσε χαχα

Καλή ανάσταση Μαριέλλα με πολύ αγάπη ΄!!

(και...θα επανέλθω για τα κόκκινα δέντρα...)

Mariela είπε...

ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ...
Κατ' αρχήν εύχομαι να περάσετε όμορφα σήμερα, Κυριακή του Πάσχα!
Λυπάμαι για τις καθυστερημένες απαντήσεις, οι μέρες αυτές ήταν πολύ γεμάτες...

Mariela είπε...

Βίκυ μου σε ευχαριστώ!
όποτε θέλεις, εγώ εδώ είμαι.
σε φιλώ

Mariela είπε...

Στέλιο,
μου είναι δύσκολο να αφοσιωθώ σε ένα υλικό και έτσι δουλεύω πάντα με πολλά. Πιστεύω ότι το κάθε υλικό δίνει διαφορετικό συναίσθημα.

Mariela είπε...

Ελένη μου καλημέρα!
ναι έτσι είναι, αφού τοποθετήσω τα πρώτα στρώματα χρώματος τα περνάω με οινόπνευμα. αφού στεγνώσει συνεχίζω.

Mariela είπε...

Ντόντο,
μου αρεσει ο πειραματισμός και νομίζω πως έχεις δίκιο, η αντίθεση του "λείου" που προκύπτει από το οινόπνευμα και της υφής από τη γραφή του παστέλ, δημιουργεί γενικά κάτι ανάγλυφο.

Mariela είπε...

Hi Lucia, thank you very much!
It's from an island near to Mykonos...

Mariela είπε...

Κωνσταντίνε,
μήπως να δοκίμαζες με το ουίσκι και να μας πεις;;;; με τσίπουρο πάντως φαντάζομαι θα είναι μια χαρά!!

Mariela είπε...

Φιλιά Αγγέλα μου.

Mariela είπε...

Κατερίνα, στο εργαστήρι θα κάνουμε μαλακά παστέλ στις τεχνικές αλλά με λίγο διαφορετικό τρόπο.
Εξ' άλλου μην ξεχνάς ότι τώρα το ανακάλυψα κι εγώ!!

Mariela είπε...

Δημιουργία χαίρομαι που σου αρέσει!
Η Μεγάλη Εβδομάδα τελείωσε κι έτσι απλά σε ευχαριστώ για τις ευχές σου!

Mariela είπε...

Νέλη, ευχαριστώ! καλώς ήρθες!

Mariela είπε...

Σε ευχαριστώ Φαραώνα μου,
εύχομαι να περνάς πάντα καλά!

Mariela είπε...

Ηλιογράφε,
οι Κυκλάδες έχουν όλες κάτι κοινό,
που μου αρέσει ιδιαίτερα. Αυτοί οι άσπροι όγκοι κόντρα στο μπλε, που αλλάζουν χρώματα και σχήματα ανάλογα με την ώρα και την εποχή...

Mariela είπε...

d'Morais,
welcome to my blog and thank you for your comment!
yes, it has the colors of a certain time of the day, when the heat creates a certain mist...

Mariela είπε...

Βαγγέλη ευχαριστώ!

Mariela είπε...

Όλγα μου ευχαριστώ, ελπίζω να περνάς καλά στην Κύθνο...

Mariela είπε...

Ανώνυμε ευχαριστώ! πολλές ευχές!

Mariela είπε...

Άστρια,
είναι ακριβώς όπως το περιγράφεις... μου είναι αδύνατον να κάνω το ίδιο πράγμα συνέχεια και θέλω πάντα να δοκιμάζω καινούργια πράγματα.
Όπως και στο project της ακουαρέλας! ένας απο τους λόγους που είναι πρόκληση για μένα είναι και αυτός... και βλέπεις τώρα κάνω κοιλιά...
πολλές ευχές!

Mariela είπε...

Κική μου, χαίρομαι για την λαμπάδα γιατί είχα μια έννοια...

Mariela είπε...

ξωτικό,
λες να κάνω ρόδια μέσα στο Πάσχα;;;
αλλά,... γιατί όχι;;;

πολλά φιλιά

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails