ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ

Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2009

Μ' ένα φλυτζάνι καφέ και.... ένα πινέλο!


Ναι! Πολύ σωστά διαβάσατε!
Μια που μιλάμε για αντισυμβατικά μέσα, αυτά τα σκίτσα έγιναν με Nescafe classic....
Όταν στέγνωσαν, τράβηξα λίγες γραμμές μ' ένα λεπτό μαρκαδοράκι.
Την τεχνική του καφέ, θα την μάθετε σε λίγες μέρες στο Εικαστικό Καφενείο.

For these sketches I used instant coffee.... It was very fun sketching that way!
When they are dry, they have a shiny aspect that is really interesting!
Try it for your self!

17 σχόλια:

Maria Tzirita είπε...

Αχ, είσαι μεγάλο ταλέντο, τι να πω; Έκαστος στο είδος του κι ο λουμίδης στους καφέδες του! Φιλάκια φιλενάδα!

Ανώνυμος είπε...

Μου αρέσει πολύ! ...πέρα από το σχέδιο και η ελευθερία σκέψης στα υλικά!
Μπράβο!

rain είπε...

Αν είναι δυνατόν! Μωρέ αν κάποιος έχει ταλέντο όπως αναμφισβήτητα έχεις εσύ κορίτσι μου, μπορεί τα πάντα.
Καλό φθινόπωρο μαριέλα μου

eleni είπε...

Μαριέλα,θα μας τρελάνεις!Ούτε που μπορούσα να φανταστώ ότι ο καφές θα έδινε τόσο όμορφες ακουαρέλες.Η μονοχρωμία αυτή μ΄αρέσει πολύ!Χαίρομαι που θα μας δείξεις την τεχνική.
Φιλιά!

Margo είπε...

Εσύ Μαριέλα μου και με σκέτο νερό θα μας ζωγραφίζεις σε λίγο:))
Πολύ όμορφο αποτέλεσμα!

H.Constantinos είπε...

Ωχ!!

Αψογο όμως...!

Ανώνυμος είπε...

η καλύτερη διαφήμιση για καφέ, χωρίς υπερβολές (για ψάξτο λίγο)

Ανώνυμος είπε...

Έξυπνη και πρωτότυπη ιδέα... με όμορφα αποτελέσματα...

Καλημέρες

Ανώνυμος είπε...

αν αυτό το κάνει ο νεσκαφέ φαντάσου τι μπορεί να κάνει ο ελληνικός πολλά βαρύς και όχι :)

Vee. είπε...

εξαιρετική δημιουργία! πανέξυπνη η χρήση του υλικού! μ'αρέσει πολύ! νομίζω ότι πρέπει να το δεί και η εν λόγω εταιρεία

kiki είπε...

Ω! Τι εντυπωσιακή τεχνική!

Λορελάη είπε...

Πάντα ευρηματική!!!
τι να πω; δεν παίζεσαι!:))
φιλιά

astria είπε...

Μας ξαφνιάζεις, μας εντυπωσιάζεις συνέχεια Μαριέλα μου. Ακουαρέλες νεσκαφέ!!!!!!! Και πανέμορφες!!!

Έχω την ίδια απορία πάντως με τον Βαγγέλη:)) και πράγματι εξαιρετικά εμπορική η σκέψη του ηλιογράφου:))

Πάντα με εμπνεύσεις!!
Σε φιλώ:))

Δημιουργία είπε...

Να και μια φορα που ο καφες δεν βλαπτει τα νευρα μας αλλα τα ηρεμει!

Ανώνυμος είπε...

Είμαι σίγουρος ,πως αν δεν είχες πινέλο, θα έβρισκες τον τρόπο να ζωγραφίσεις ακόμη και με το καλαμάκι του φραπέ.

logia είπε...

απίστευτο Μαριέλα μου
είχα ξαναπεράσει πριν τρεις μέρες αλλά δεν μπόρεσα να αφήσω σχόλιο
Η τεχνική σου καταπληκτική
την καλημέρα μου

vasiliki είπε...

Καταπληκτικο, πολυ καθαρο μυαλο

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails