ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ

Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

Έτοιμες οι βαλίτσες μου....

...για το καινούργιο μου "Ταξίδι"!!!
Είναι η νέα εικαστική μου διαδρομή με θέμα το ταξίδι που θα εκτεθεί και αυτό το καλοκαίρι στη Νάξο.
Θα συμμετέχω αρχικά στα πολιτιστικά δρώμενα του νησιού με μια έκθεση μέσα στο Κάστρο της Χώρας (στο κτίριο Ουρσουλινών) και στη συνέχεια στη γνωστή και αγαπημένη αυλή του Λαβύρινθου. Θα μάθετε τις λεπτομέρειες όταν θα έρθει ο καιρός.
Το ταξίδι αυτό λοιπόν είναι εμπειρίες από διαδρομές μου στην Ελλάδα και αλλού, τόποι και γεγονότα που με σημάδεψαν, αναμνήσεις, στιγμές χαράς και απόλαυσης, εξερεύνησης και ενθουσιασμού!
Ξεκινάω φυσικά φτιάχνοντας τη βαλίτσα μου και ρίχνοντας ματιές στα δρομολόγια των πλοίων....
Ελάτε να ταξιδέψουμε παρέα!!

"Η βαλίτσα"
18 X 13 cm | mixed media on streched canvas
"The suitcase"
 "Δρομολόγια πλοίων"
18 X 13 cm | mixed media on streched canvas
"Ferries"
Και το δύο έργα είναι μικτής τεχνικής με κολάζ, λίγο ακρυλικό και αυγοτέμπερα (η νέα μου αγάπη!!)

16 σχόλια:

roadartist είπε...

Τι όμορφα, αχ και να βόλταρα εκεί (κάθε χρόνο τα ίδια). Όλα να πάνε καλά σε όσα κάνεις!

Αναστασία είπε...

Πολύ ωραίατα έργα σου. Με το καλό σου εύχομαι.

Mariela είπε...

roadartist.... θα μας έρθεις;;;
σε ευχαριστώ πολύ!!

Mariela είπε...

Αναστασία τα ταξίδια είναι άλλο πράγμα, κάθε είδους ταξίδι!!
ευχαριστώ....

Χριστίνα είπε...

Είναι πανέμορφα!!!
Εξαιρετικά φωτεινά, ιδιαίτερα χαρούμενα και πάρα πολύ ζωντανά.
Εύχομαι κάθε επιτυχία στο νέο σου ταξίδι!!!
Θα το παρακολουθούμε, μάλλον μόνο από μακριά. Αλλά κανείς δεν ξέρει....
Φιλιά

dodo είπε...

Μού δίνουν μιάν εντύπωση φρεσκάδας, δροσιάς, παιχνιδιού (ιδιαίτερα η βαλίτσα), χαράς- ό,τι δηλαδή προσδοκούμε να είναι ένα ταξίδι αναψυχής, το ταξίδι που θα μας εκπλήξει με θετικό τρόπο και που θα θυμόμαστε χαμογελώντας!

Maria Villioti είπε...

Καλό ταξίδι δημιουργικό και όχι μόνο Μαριέλα μου. Εύχομαι να το απολαύσεις και φέτος και να γεμίσεις όμορφες αναμνήσεις κι εμπειρίες! Μήπως στο πρόγραμμα είναι και η Λέρος; Έχω ένα φιλαράκι εκεί που το ξέρεις κι εσύ...χαχα. Φιλιά πολλά!

MYSTELIOS είπε...

Εύχομαι καλή επιτυχία στα πανέμορφα καλοκαιρινά ταξίδια σου, που ξέρεις πόσο πολύ τα αγαπώ και τα λατρεύω. Τα πρώτα έργα που σήμερα μας παρουσιάζεις είναι πραγματικά υπέροχα και είμαι σίγουρος πως η συνέχεια θα είναι ακόμη καλύτερη !!!
Καλό Σαββατοκύριακο !!!

Σεβάχ ο Θαλασσινός είπε...

Μαριέλα μου, ζηλεύω!!

Στη Νάξο πρέπει να'ναι τέλεια!

Εύχομαι να περάσεις όσο πιο όμορφα και ζωγραφικά γίνεται :)

Θα περιμένω τις επόμενες -γεμάτες ευωδιαστό αιγαιοπελαγίτικο αεράκι- αναρτήσεις σου

Άιναφετς είπε...

Τι ωραία ιδέα Μαριέλα μου και πόσο μου άρεσε και αυτή σου η δουλειά!
Εύχομαι να περάσεις υπέροχα και η έκθεση να έχει πολύ επιτυχία!
Περιμένω και τα επόμενα!
ΑΦιλάκια πολύ χαρούμενα! :)))

konstantina handy mama crafts είπε...

Τι όμορφα που είναι!! Καλό ταξίδι και καλώς σε βρήκα!

Άστρια είπε...

Αχ αυτή η βαλίτσα ... και το πλοίο που ταξιδεύει... Σαν όνειρα-υπόσχεση καλοκαιριού με βαθιές ανάσες!

Καλή επιτυχία από καρδιάς σε ό,τι κάνεις Μαριέλα μου:)
Φιλάκια!


υγ. Η κυματιστή θάλασσα θυμίζει αγιογραφία και Ελλάδα!:) Πολύ μου άρεσε!

Mariela είπε...

Μετά από τόσες μέρες που έχουν περάσει είναι μάλλον άτοπο να απαντήσω στον καθένα σας ξεχωριστά.
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα σχόλια και την παρουσία σας εδώ, (το έχω πει πολλές φορές αλλά θα το ξαναπώ άλλες τόσες).
Καλωσορίζω φυσικά και τους καινούργιους αναγνώστες!!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ Μαριέλα μου,που είναι σίγουρη δηλ.
Μ αρέσειπολύ η νέα τεχνική [που εφάρμοσες στα έργα σου!
Φιλάκια πολλά Καλοκαιρινά

Mariela είπε...

Χαρά μου ευχαριστώ πάρα πολύ!
Κάτι περιμένω από εσένα, μπορείς να το στείλεις όποτε θέλεις....
φιλάκια πολλά

Download Transformers: Age of Extinction Movie είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails