ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ

Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010

"Watercolors 100" • 21 • 22 • 23 • 24 • Λίγο καλοκαίρι ακόμα....

Τίτλος: "Με το καλό..." / διαστ.: 12 x 17 εκ.
Αφιερωμένο εξαιρετικά στον φίλο Art - traveller και τα χρωματιστά ταξίδια του...

Τίτλος: "Ανθίζει όλη η γειτονιά..." / διαστ. 17 x 24 εκ.
Αφιερωμένο στη γλυκιά Μαργκό... κάπως έτσι φαντάζομαι τη γειτονιά της στο αγαπημένο της νησί!

Τίτλος: "Κάτω από το παράθυρο σου..." / διαστ.: 12 x 17 εκ.
Και φυσικά ένα μπλε παράθυρο μόνο στην Άστρια θα μπορούσε να είναι αφιερωμένο, αφού τόσο αγαπά τα μπλε...

Τίτλος: "Στου βράχου τη σχισμάδα..." / διαστ.: 12 x 17 εκ.
Τέλος η ακουαρέλα αυτή αφιερώνεται στην αγαπημένη Λορελάη και στις λέξεις που με τόση μαεστρία ξαίρει να υφαίνει...

22 σχόλια:

Lúcia είπε...

Hi Mariela, lovely watercolors. Greece has so many amazing places and fantastic landscapes to paint...
have a nice sunaday.

dodo είπε...

Πάντοτε ευπρόσδεκτες οι καλοκαιρινές πινελιές.

meril είπε...

Χμμμ εξαιρετικές ζωγραφικές
ταιριαστές νομίζω στις κυρίες που αφιερώνονται

Margo είπε...

Πανέμορφα όλα!

Η ανθισμένη γειτονιά θα ήταν μια ονειρεμένη γειτονιά Μαριέλα μου.. μακάρι να ήταν έτσι όλες οι γειτονιές μας, να μοσχοβολούν και να λάμπουν στο φως του ήλιου.
Ευχαριστώ πολύ πολύ!!!
Φιλί γλυκό

MYSTELIOS είπε...

Πραγματικά είναι υπέροχα όλα !!!

- Μαριέλα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ , είναι τόσο όμορφο να αρχίζω την νέα εβδομάδα με μια τόσο όμορφη αφιέρωση . Καταφέρνεις να μας γεμίζεις την ψυχή με καλοκαιρινό φως και χρώματα ακόμα και μέσα στην καρδιά του φθινοπώρου , με τον πάντα δικό σου μοναδικό τρόπο !!!
- Καλημέρα και καλή εβδομάδα ...

ξωτικό είπε...

πωπωωω καταιγισμός ομορφιάς !!!
λοιπόν έχω να πω Οοοο !!
Ααααααα !!! Ιιιιιιιι !!! Ωωωωωωωωωωωωω !!!!

Καλή εβδομάδααααα !!!

Λορελάη είπε...

Μαριελίτα ευχαριστώ πολύ πολύ!! όχι μόνο για την αφιέρωση καθαυτή, αλλά και για το συγκεκριμένο έργο!
Μ' έχεις "πιάσει"... :):):)
Όλες φυσικά οι ακουαρελίτσες είναι όμορφες. Χαίρομαι που ξαναστρώθηκες στη δουλειά!
φιλιά!

nameliart είπε...

Mariela…
…Υποκλίνομαι!!!
Παρά τη μελαγχολία που δημιουργεί ο γκρίζος και συννεφιασμένος Αττικός ουρανός, αρκεί μια ματιά μόνο στα έργα σου και φτιάχνει αμέσως η διάθεση!

Άστρια είπε...

Το χρώμα που αγαπώ, το μπλε, αλλά ακόμα πιο όμορφο πάνω σ' ένα παράθυρο, ζωγραφισμένο με τις επίσης αγαπημένες μου ακουαρέλες της Μαριέλας!

Μαριέλα μου σ' ευχαριστώ τόσο πολύ για το υπέροχο αυτό δώρο! .. το έστειλες την κατάλληλη στιγμή, να μου χαμογελάσει!:)

υγ. και αν μου επιτρέπεις, θα το πάρω στο blog μου, εκεί έχω πάντα και το μοναδικό τριαντάφυλλό σου "the rose of a twinkle star":))

Mariela είπε...

Hello Lucia and thank you once again... yes, Greece haw many places, but I think that the difference from other countries is the light...

Mariela είπε...

Dodo,
το καλοκαίρι από μόνο του είναι πάντα ευπρόσδεκτο...

Mariela είπε...

Μεριλάκο,
καλώς την, καιρό έχω να σε δω...
Θα 'έρθει σύντομα και η σειρά σου στις αφιερώσεις.

Mariela είπε...

Μακάρι Μαργκό μου...
μήπως να προσπαθήσουμε όλοι να κάνουμε τις γειτονιές μας πιο όμορφες και πιο ανθρώπινες;;
σε φιλώ!!
ζωγραφίζεις;;;;;

Δημιουργία είπε...

Τα εργα σου φωτεινες αχτιδες μεσα στο γκριζο του Οκτωβρη.

Margo είπε...

Ξεκίνησα δειλά δειλά Μαριέλα μου με κάτι που χρωστούσα.. έχω μια μικρή δυσκολία που ελπίζω να ξεπεράσω γρήγορα.
Φιλιά!

Mariela είπε...

Στέλιο σε ευχαρσιστώ...
πρέπει να ομολογήσω πως η παρουσία όλων σας εδώ μου δίνει κίνητρα και έμπνευση!!

Mariela είπε...

ξωτικούλι μου,
ευχαριστώωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω
πολύυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ!!!!

Mariela είπε...

Αγγέλα μου, τόσα χρόνια είναι αυτά, λες να μην σε έχω "πιάσει";;
φιλάκια

Mariela είπε...

nameliart,
αγαπώ τόσο το φως και τόσο να το μοιράζομαι... σε ευχαριστώ!

Mariela είπε...

Άστρια,
περαστικά ξανά, εύχομαι σύντομα να είσαι και πάλι καλά...
φυσικά και μπορείς να ΄το βάλεις στο μπλογκ σου, χαρά μου!!
σε φιλώ πολύ

Mariela είπε...

Σε ευχαριστώ φίλη δημιουργία...

Dinos-Art είπε...

Ωραίες όπως πάντα οι ακουαρέλλες σου Mariela. Καλό απόγευμα.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails