ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ

Τρίτη 30 Ιουνίου 2009

Μετά τη βουτιά στο γαλάζιο.....

...έκανα βουτιά στο τσιμέντο,με μια πολύ ευχάριστη έκπληξη!!!

Γυρνώντας από την Αίγινα με περίμενε ένα βραβείο από 4 φίλες συνδημιουργούς!!!
Ευχαριστώ πολύ, ήταν πραγματικά πολύ πολύ ευχάριστη έκπληξη...
Ευχαριστώ την Αντιγόνη, τη Δημιουργία, τη Βίκυ και τη Φλώρα για το βραβείο που μου έδωσαν!
Τώρα εγώ με τη σειρά μου θα πρέπει να επιλέξω 15 άλλα μπλογκ...
Μου είναι αφάνταστα δύσκολο!
Γι αυτό αφιερώνω το βραβείο σε όλη μου τη λίστα!!
Κάντε μια βόλτα στα αγαπημένα μου μπλογκ, αξίζουν όλα!!!
Ευχαριστώ άλλη μια φορά, καλώς σας ξαναβρήκα!

10 σχόλια:

logia είπε...

Καλημέρα, καλωσήρθες!
Σου άξιζε το βραβείο, συγχαρητήρια!

Roadartist είπε...

Σου αξίζει!!! Μπράβο και πολλά φιλιά :)

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Tην καλησπέρα μου, καλώς ήλθες , αλλά σε καταλαβαίνω , είναι πολύ δύσκολη η μετάβαση από το καθαρό γαλάζιο της θάλασσας στο τσιμεντένιο γκρίζο της πόλης!!
Εύχομαι να καταφέρεις να ξανα αποδράσεις !!
Με το ζόρι μπλογκοβολτάρω λόγω ζέστης ,
όσο για την εικαστική καλοκαιρινή δουλειά σου στο χαρτί και στον καμβά, δικαίως πήρες τα βραβεία !!
Σαμιώτικα χαιρετίσματα

Olga είπε...

Ένα βραβείο.....αξιοσύνης και απο μένα με πολλη αγάπη...

dodo είπε...

Θα μάς δείξεις πώς πήγε η "βουτιά" στην Αίγινα;
Ευτυχώς, αυτές τις ημέρες το "τσιμέντο" είναι σχετικά δροσερό, γιά καλή μας τύχη!

Mariela είπε...

Λόγκια,
καλώς σας βρήκα πάλι και ευχαριστώ!

Mariela είπε...

Ροντάκι, ευχαριστώ πολύ - Φιλάκια

Mariela είπε...

Αθηνά μου,
σκέφτομαι να αποδράσω ξανά το ΣΚ, γιατί η ζωή στο τσιμέντο είναι λίγο δύσκολη αυτή την εποχή....
παρόλο που η Αθήνα μου αρέσει το καλοκαίρι γιατί είναι... άδεια!
Πολλά φιλιά

Mariela είπε...

Σ' ευχαριστώ Ολγίτσα μου και για την αγάπη και για το "βραβείο"...
Σε φιλώ!
Χαθήκαμε....

Mariela είπε...

Ντόντο,
αμέσως τώρα......

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails